به گزارش CNN فارسی ، دموکرات ها در حال رسیدن به هدف بلندمدت خود برای اصلاح سیستم مالیاتی فدرال هستند تا ثروتمندان نرخ بالاتری نسبت به حال حاضر بپردازند-یا آنچه رئیس جمهور جو بایدن از آن به عنوان “سهم عادلانه” آنها یاد می کند.

رئیس جمهور متعهد شده است مالیات را فقط برای کسانی که بیش از ۴۰۰۰۰۰ دلار در سال درآمد دارند و هم چنین شرکت ها افزایش می دهد و دموکرات ها در کنگره پیشنهاد پیچیده ای را ارائه کرده اند که این کار را انجام می دهد – اگرچه برخی از آمریکایی هایی که درآمد کمتری دارند ممکن است هنوز به طور غیر مستقیم تحت تأثیر قرار گیرند.

برای مثال ، بسیاری از اقتصاددانان تصور می کنند که افزایش نرخ مالیات بر شرکت ها باعث کاهش دستمزد کارگران می شود. و عناصر دیگر ، مانند مالیات بیشتر بر روی سیگار ، به طور نامتناسب بر خانواده های کم درآمد و متوسط ​​تأثیر می گذارد.

دموکرات های مجلس نمایندگان جزئیات برنامه خود را در اوایل ماه جاری ارائه کردند ، اگرچه این پیشنهاد همچنان در حال مذاکره در کنگره است.
به طور کلی ، منصفانه است که بگوییم این پیشنهاد کار بسیار خوبی را انجام داد و از کسانی که زیر ۴۰۰۰۰۰ دلار درآمد دارند جلوگیری کرد. ”
منظور از افزایش مالیات هزینه طرح گسترده ای است که دموکرات ها از آن حمایت می کنند و هدف آن اصلاح شبکه ایمنی کشور از جمله ارائه مرخصی با حقوق خانواده ، رایگان ساختن شهریه کالج های عمومی و ایجاد پیش دانشگاهی عمومی است.
رهبران دموکرات در حال برنامه ریزی برای پیشبرد این بسته با استفاده از روش آشتی هستند ، بنابراین اگر حزب متحد بماند ، نیازی به حمایت جمهوری خواهان نخواهد داشت. (کنگره همچنین در حال تلاش برای تصویب لایحه زیرساختی دو حزبی است که بدون افزایش مالیات پرداخت می شود اما بر کسری بودجه می افزاید.)

ترجمه از سایت CNN

دیدگاهتان را بنویسید