به گزارش CNN فارسی ، مصرف کنندگان دقیق متوجه شده اند که برچسب روی قوطی های سس گیاه کرن بری برگردانده شده است، به این معنی که لبه گردی که معمولاً در قسمت پایینی اکثر کنسروها قرار دارد، روی قوطی های سس کرن بری Ocean Spray قرار دارد.
با توجه به Ocean Spray، این عمدی است: زیرا تجربه ای جدید برای مصرف کننده ایجاد میکند.
یکی از سخنگویان Ocean Spray به CNN Business گفت: قوطی‌ها به صورت وارونه با لبه‌های گرد در بالا و لبه‌های تیز قوطی مانند در پایین پر شده و برچسب‌گذاری شده‌اند تا ژله کامل بماند. این یک حباب هوا در سمت گرد (معروف به بالا) ایجاد می کند، بنابراین مشتریان می توانند “لبه قوطی را با چاقو بکشند تا خلاء از بین برود و به راحتی سس کرن بری خارج شود.”
این فرآیند از اوایل دهه ۲۰۰۰ مورد استفاده قرار گرفته است.
Adweek که اخیراً این هشدار مهم را گزارش کرده است، خاطرنشان کرد که حدود ۶۷ میلیون قوطی بین روز شکرگزاری و کریسمس فروخته می شود.

اما مانند سایر غذاهای اصلی شکرگزاری، سس کنسرو شده کرن بری ممکن است سخت باشد. به گفته IRI، یک شرکت تحقیقاتی بازار که خرده فروشی ایالات متحده را دنبال می کند، سس ۷۹ درصد در میان خرده فروشان ملی در دسترس است، که از ۸۹ درصد در همان دوره کاهش یافته است.
Ocean Spray، یک تعاونی کشاورز که سس کرن بری تولید می کند و کرن بری کیسه ای می فروشد، گفت که “ممکن است مصرف کنندگان به دلیل مشکلات زنجیره تامین، در برخی مواقع مشکلات در دسترس بودن را در انواع محصولات کرن بری تجربه کنند.” این تعاونی خاطرنشان کرد که انتظار “تأثیر قابل توجهی” بر روی در دسترس بودن محصولات خود ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید