به گزارش CNN فارسی ، ” نمایشگاه جهانی گردنبند” که روز یکشنبه در دبی رونمایی شد، دارای الماس خیره کننده ۱۸۰ قیراطی است که در پوششی از پلاتین قرار گرفته است. قطعه مرکزی آن بیضی ۸۰ قیراطی، بی عیب و نقص، رنگ D (بالاترین درجه و تقریباً بی رنگ) “Empire Diamond” است که به خاطر زادگاه این جواهرساز نمادین نامگذاری شده است. الماس امپراتوری از نظر اخلاقی در بوتسوانا تهیه شد، در اسرائیل برش و جلا داده شد و در کارگاه تیفانی در شهر نیویورک قرار گرفت.
تیفانی (TIF) گفت که این گردنبند گران ترین قطعه ای است که تا کنون ساخته شده است.

خبر خوب برای دوستداران جواهرات این است که این گردنبند برای فروش در دسترس است – برخلاف الماس تیفانی ۱۲۸٫۵۴ قیراط معروف تیفانی که تیفانی می گوید قیمتی ندارد و برای خرید نیست.

این خرده فروش لوکس هنوز قیمتی برای گردنبند نمایشگاه جهانی تعیین نکرده است، اما کارشناسان صنعت ارزش آن را بین ۲۰ تا ۳۰ میلیون دلار تخمین می زنند.
جواهرات الماس تیفانی برای تزیین افراد مشهور در طول دهه ها، از آدری هپبورن گرفته تا بیانسه نولز، مشهور است. بیانسه به عنوان اولین زن سیاه پوستی که الماس نمادین ۱۲۸٫۵۴ قیراط تیفانی را برای کمپین جدید تیفانی «درباره عشق» پوشید، تاریخ مد را ثبت کرد.

این خرده فروش گفت که طراحی گردنبند نمایشگاه جهانی از گردنبند تیفانی ساخته شده برای نمایشگاه جهانی سال ۱۹۳۹ که در پارک فلاشینگ میدو-کرونا کوئینز برگزار شد، الهام گرفته شده است. این طرح دارای یک سنگ آکوامارین ۲۰۰ قیراطی و بیش از ۴۰۰ الماس بود.
گردنبند بازآفرینی نمایشگاه جهانی را می‌توان به روشی غیرمنتظره پوشید: استفاده‌کننده می‌تواند به دقت الماس امپراتوری را بیرون بیاورد و آن را روی یک حلقه پلاتین نصب کند، با کمک یک جواهرساز تیفانی که هر زمان که به آن خدمات نیاز باشد، آماده است.

ترجمه از سایت CNN 

دیدگاهتان را بنویسید