به نظر می رسد شرکت آمازون هدف های بزرگ تری داشته باشد ، شرکت بزرگ تجارت الکترونیک آمازون اظهار کرده علاوه بر قبول پرداخت با بیت کوین ، به دنبال ایجاد رمز ارز مجازی مخصوص به خود می باشد و احتمالا آن را در اوایل ۲۰۲۲ راه اندازی خواهد کرد.

طبق گفته بعضی منابع در آمازون ، این شرکت بزرگ تجارت الکترونیک قصد این را دارد تا آخر  ،۲۰۲۱ بیت کوین را به عنوان یک شیوه پرداخت بپذیرد و احتمالا زمینه را برای قبول نقل و انتقال ‌های وسیع تر با ارز های مجازی آماده کند.

طبق یک گزارش که در روز یکشنبه منتشر شده است ، این تصمیم با دقت و بعد از مباحثه‌ های بسیار گرفته شده است و بخش بسیار مهمی از مکانیسم آینده کسب و کار آمازون را تشکیل می دهد. در حالی که بیت کوین اولین قدم برای آمازون خواهد بود ، مقامات اجرایی این شرکت تمایل دارند ، بقیه ارز های مجازی را هم در آینده به کسب و کار خود اضافه کنند.

آمازون علاوه بر قبول پرداخت با بیت کوین ، به دنبال ایجاد ارز مجازی مخصوص به خود می باشد و احتمالا آن را در اوایل ۲۰۲۲ راه‌اندازی می ‌کند.

گمانه‌ پردازی در مورد ورود آمازون به بازار ارز های مجازی به دنبال اطلاعیه جدید این شرکت در مورد ارز دیجیتال و محصولات بلاک چین شدت گرفت . این شرکت قصد دارد افرادی را استخدام کند که به توسعه استراتژی ارز دیجیتال و محصولات مرتبط با آن کمک کنند . در این اطلاعیه آمده است این افراد باید تخصص بالایی در بلاک چین ، ارز های دیجیتال بانک مرکزی و در کل ارزهای مجازی داشته باشند.

این اولین تقاضای شغل در آمازون مبتنی بر ارزهای مجازی نمی باشد . این شرکت بزرگ تجارت الکترونیک در ماه فوریه به دنبال مهندسان فنی بود تا به توسعه پلتفرم جدید پرداخت‌ های دیجیتال آن کمک کنند.

دیدگاهتان را بنویسید