به گزارش CNN فارسی ، گلدمن ساکس، جی پی مورگان چیس و مورگان استنلی روز جمعه گفتند که الزام کارکنان به پوشیدن ماسک در دفتر را کنار می گذارند.

سخنگوی این بانک گفت: “گلدمن ساکس از روز دوشنبه دیگر اجباری برای استفاده از ماسک توسط کارمندان دفاتر خود در ایالات متحده نخواهد داشت و تصمیم گیری در مورد اینکه آیا می‌خواهند ماسک بزنند را به عهده افراد می‌گذارد.”

بر اساس یادداشتی که رویترز مشاهده کرده است، برای کارمندان کاملاً واکسینه شده جی پی مورگان در دفاتر ایالات متحده، ماسک ها کاملاً داوطلبانه استفاده خواهند شد.

در این یادداشت که برای همه کارمندان ایالات متحده ارسال شده، آمده است که درصد زیادی از کارکنان JPMorgan واکسینه شده اند و افزوده شده است که ردیابی تماس و آزمایش اجباری دو هفته ای برای کارکنان واکسینه نشده که وارد دفاتر می شوند انجام خواهد شد.

سخنگوی این بانک گفت که کارکنان دفاتر مورگان استنلی نیازی به پوشیدن ماسک نخواهند داشت، زیرا فقط کارمندان واکسینه شده مجاز به ورود به ساختمان های آن هستند.

بانک‌های بزرگ ایالات متحده در هفته‌های اخیر پس از کاهش تعداد مبتلایان به کووید-۱۹، برنامه‌هایی را برای بازگرداندن کارکنان خود به کار اجرا کردند.

دیدگاهتان را بنویسید