ایلان ماسک بار دیگر در مورد بیت کوین صحبت کرده است و گفته : به محض اطمینان از روند افزایشی استفاده از بیت کوین در استخراج ارز های مجازی ، بیت کوین را به عنوان یک روش پرداخت برای خرید خودرو های برقی تسلا قبول می کند.
به نقل از رویترز ، ایلان ماسک ، رییس شرکت خودرو های برقی تسلا گفت : به محض ارزیابی وضعیت شرکت در تعیین میزان استفاده از انرژی های تجدید پذیر برای استخراج ارز های مجازی ، بیت کوین را به عنوان یک روش پرداخت قبول می کند.
ارزش بیت کوین هشت درصد افزایش یافته است و به سی و دو هزار و صد و شصت دلار رسیده است . با این حال ، ارزش سهام تسلا ۰٫۸ درصد پایین آمده است و به ششصد و پنجاه و پنج دلار رسیده است.
این در حالی بود که ایلان ماسک در ماه می اعلام کرده بود که دیگر برای خرید ماشین های تسلا ، بیت کوین قبول نمی کند ، اما این مخالفت با بیت کوین ، فقط دو ماه ادامه داشت و بار دیگر برای خرید این ماشین ها باید بیت کوین پرداخت کرد.
این کار های ایلان ماسک باعث شده عده ای بگویند این کار را به دلیل شهرتش انجام می دهد و قصد خالی کردن جیب مردم را دارد که البته نباید از مردم به دلیل این اتهامات و نظریه ها دلخور شد از آن جا که به نظر می رسد این دقیقا همان کاری است که ایلان ماسک قصدش را دارد!
ایلان ماسک ادامه داد : من باید اطمینان داشته باشم درصد استفاده از انرژی های تجدید پذیر برای تولید بیت کوین پنجاه درصد یا بیشتر از آن است و روند افزایشی آن ادامه دارد. در این صورت تسلا ، بیت کوین را قبول می کند.
وی اضافه کرد : بیت کوین ، اتریوم و دوج کوینی که شخصا در اختیار دارد ، جدا از دارایی های بیت کوین تسلا و اسپیس ایکس است.

دیدگاهتان را بنویسید