با افزایش روزانه مرگ و میر ناشی از کرونا در ایران اینبار آخوندی دیگر در سخنانی عوام فریب که باعث تمسخر جهانیان شد اعلام کرد ایران با واکسن ساخت خود که هنوز هیچ مجوز جهانی ای دریافت نکرده جهانیان را واکسینه خواهد کرد !

رسول فلاحتی، امام جمعه رشد از عملکرد جمهوری اسلامی در زمینه مقابله با بحران کرونا دفاع کرد و گفت که «متاسفانه عده‌ای قدر حضور در دوران طلایی انقلاب اسلامی را نمی دانند و مدام نق می‌زنند.» فلاحتی با تمجید از واکسن کرونای برکت گفت که «هنوز نتایج مثبت این واکسن تولید داخل را هیچ‌کس نمی‌داند و قطعا در آینده جهانیان برای دریافت این واکسن هجوم خواهند آورد.»

ایران در موج پنجم کرونا با رشد فزاینده شمار ابتلا و مرگ ناشی از کرونا روبه‌رو است. تاخیر در اجرای برنامه واکسیناسیون به دلیل مخالفت رهبر جمهوری اسلامی با واردات واکسن سبب شد تا ایران به یکی از فعال‌ترین کانون‌های کرونا در جهان تبدیل شود. اما کرونا و نعمت جمهوری اسلامی تنها مواردی نبود که امام‌جمعه رشت به آن‌ها پرداخت. او از برگزاری مراسم محرم در میانه موج پنجم کرونا نیز تشکر کرد و گفت که دولت روحانی به مساجد کم‌لطف بود و این بی‌مهری قرار است جبران شود: «در سال‌های اخیر نسبت به مساجد قدری کم‌مهری صورت گرفته است که امیدواریم در دولت جدید کم مهری ها به مساجد جبران شود.»

شایعات تذریق واکسن فایزر آمریکا به رهبر ایران و مقامات رسمی و اخوندهای حاکم در ایران روز به روز با نشر اسناد بیشتر برای جهانیان افشا می شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید