به گزارش CNN فارسی ,دستور انجام واکسن برای این شرکت بسیار سخت تر از مواردی است که توسط بسیاری از شرکت های دیگر اعمال شده است ، یا آنچه توسط رئیس جمهور جو بایدن در روز پنجشنبه اعلام شده است. فرمان فدرال ، و بسیاری دیگر که قبلاً در شرکت های دیگر اعلام شده است ، به کارمندان این امکان را می دهد که بین واکسیناسیون یا انجام آزمایشات هفتگی کووید انتخاب کنند. در یونایتد ، اساساً واکسیناسیون تنها راه حل آن می باشد.

اگرچه یونایتد به کارمندانی که دارای دلیل پزشکی یا مذهبی معتبر برای عدم واکسیناسیون هستند ، تسهیلات می دهد ، اما این هفته افشا شد که برای کسانی که اعتقادات مذهبی خود را به عنوان دلیلی برای عدم واکسیناسیون ذکر می کنند ، هزینه هایی در بر خواهد داشت.
در یادداشتی که شرکت یونایتد به تازگی قرار داده است این طور آمده: “با توجه به تمرکز ما بر ایمنی و افزایش شدید عفونت های کووید ، بستری شدن و تعداد مرگ و میر ، همه کارمندانی که درخواست آنها تأیید شود در ۲ اکتبر در مرخصی شخصی موقت و بدون حقوق قرار می گیرند در حالی که اقدامات ایمنی خاصی برای کارکنان واکسینه نشده وضع می شود.” و رو به کارکنان خود اینطور می گوید “با توجه به آمار وخیم … دیگر نمی توانیم به افراد واکسینه نشده اجازه بازگشت به محل کار را بدهیم تا زمانی که بهتر درک کنیم چگونه آنها می توانند با مشتریان و همکاران واکسینه شده خود تعامل داشته باشند.”

یونایتد گفت تصمیم در مورد پذیرش اعتراضات مذهبی کارمند نسبت به واکسیناسیون به صورت موردی گرفته می شود.
در بیانیه این شرکت هواپیمایی آمده است: “ما سخت تلاش می کنیم تا ایمنی کارکنان و مشتریان خود را تضمین کنیم و از کارکنانی که صادقانه اعتقادات مذهبی دارند ، استقبال کنیم.”
یونایتد ۶۷۰۰۰ کارمند فعال آمریکایی دارد که تحت پوشش این دستور قرار دارند. تقریباً همه کارکنان غیر مدیریتی توسط یک اتحادیه نمایندگی می شوند.
اتحادیه های اصلی یونایتد با بیانیه اولیه شرکت هواپیمایی در مورد دستور واكسن در ماه اوت اعتراض نداشتند. مشخص نیست که آیا بسیاری از اتحادیه ها آماده اعتراض به موضع شرکت هواپیمایی در مورد مرخصی بدون حقوق اعضای خود با اعتراض مذهبی به واکسن هستند یا خیر!

ترجمه از وبسایت رسمی CNN

دیدگاهتان را بنویسید