به گزارش CNN فارسی ، مصطفی دارایی نژاد ، رئیس اتحادیه بار فروشان میدان مرکزی میوه و تره بار از ورود بیست هزار تن بار در بازار میوه خبر داد و گفت : با توجه به زیادی مصرف در روز عید ، بیست هزار تن ورودی بار میدان خریداری شده است.

وی ادامه داد : با توجه به فراوانی بار ، قیمت میوه در میدان مرکزی برای عید مناسب بود ، درحالی که طی روز های اخیر، بازار کساد بود و تقاضای چندانی در بازار وجود نداشت.

دارایی نژاد قیمت هر کیلو هلو در میدان مرکزی را ده هزار تا پانزده هزار تومان اعلام کرد و گفت : قیمت کنونی هر کیلو شلیل پانزده هزار تا بیست هزار تومان ، سیب گلاب پانزده هزار تا بیست هزار تومان ، سیب درختی ده هزار تا پانزده هزار تومان ، خیار شش هزار و پانصد تا هشت هزار تومان ، آلبالو پانزده هزار تا بیست هزار تومان ، گیلاس شصت هزار تومان ، هلو انجیری دوازده هزار تا پانزده هزار تومان ، انجیر قرمز سی هزار تومان و انجیر زرد سی و پنج هزار تومان است.

دارایی نژاد افزود : هم اکنون هر کیلو آلو قطره طلا پانزده هزار تا بیست هزار تومان ، آلو سانتریزه پانزده هزار تا بیست و پنج هزار تومان ، انگور عسگری پانزده هزار تا بیست هزار تومان ، انگور بی دانه بیست هزار تا بیست و پنج هزار تومان ، گلابی شاه میوه بیست هزار تا بیست و پنج هزار تومان و گلابی بیروتی بیست و پنج هزار تا سی هزار تومان در میدان مرکزی و با حساب حداکثر سی و پنج درصد سود در خرده فروشی ها عرضه می شود.

رئیس اتحادیه بارفروشان میدان مرکزی در پایان تصریح کرد : از دولت جدید تقاضا داریم که واردات موز در قبال صادرات تمامی محصولات کشاورزی انجام شود و فقط مختص صادرات سیب نباشد.

باید دید این اتفاق خواهد افتاد و قیمت میوه ها ارزان خواهند شد یا فقط در حد حرف بوده است.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید