به گزارش CNN فارسی ,یک نفر از اعضای خانواده ای به همراه شش کودک در حمله هواپیمای بدون سرنشین آمریکا به خودرویی در محله مسکونی کابل کشته شدند.

فرماندهی مرکزی آمریکا روز یکشنبه گفت که ایالات متحده یک حمله هوایی دفاعی را در کابل انجام داد و بمب گذار انتحاری داعش-کی را که تهدیدی قریب الوقوع برای فرودگاه بود ، هدف قرار داد.
به گفته ی برادر یکی از کشته شدگان ، جوان ترین فرد کشته شده یک دختر ۲ ساله بود.
او گفت “آنها یک خانواده معمولی بودند.” “ما هیچ کدام داعشی نیستیم و خانه ی ما یک محیط امن خانوادگی بود – جایی که برادرانم با خانواده های خود در آن زندگی می کردند.”
همسایگان و شاهدان در محل حمله هواپیماهای بدون سرنشین در کابل به CNN گفتند که چندین نفر از جمله کودکان کشته شدند.
یکی از همسایه ها به CNN گفت: “همه همسایه ها سعی کردند کمک کنند و برای خاموش کردن آتش آب آوردند و من دیدم که پنج یا شش نفر کشته شده اند.” “پدر خانواده و یک پسر جوان دیگر و دو کودک بودند. آنها مرده بودند. آنها تکه تکه شده بودند. همچنین دو زخمی آن جا وجود داشت.”
یکی دیگر از همسایه ها به CNN گفت که آنها تخمین زده اند که ممکن است در این حمله ۲۰ نفر کشته شده باشد ، “چیز زیادی از خانه آنها باقی نمانده و هیچ چیز قابل تشخیص نیست ،چراکه آنها تکه تکه شده اند.”
یکی دیگر از شاهدان به CNN گفت که همسایگان و تماشاگران “شش جسد را بیرون کشیدند” و معتقد است که کودکانی  هنوز وجود دارند که مفقود شده اند.
ارتش آمریکا بعداً اذعان کرد که گزارش هایی مبنی بر تلفات غیرنظامیان در پی این حمله وجود دارد.
نیروهای آمریکایی برای تکمیل عملیات تخلیه خود قبل از مهلت سه شنبه و تحت تهدید حمله تروریستی جدید به فرودگاه بین المللی حامد کرزی در کابل ، در حال تلاش هستند. در حمله انتحاری روز پنجشنبه در خارج از دروازه فرودگاه ، ۱۳ نظامی آمریکایی و دست کم ۱۷۰ نفر کشته شده بودند.

دیدگاهتان را بنویسید