◀️ فاصله‌ای که بین روحانیت و مردم افتاده، باید ترمیم شود. این‌ها مردمی بودند، که به قول بزرگی، از اولی که ما به دنیا آمدیم کنار ما بودند.

◀️ الان چه شده که [برخی] این‌طور با ماشین به طلبه‌ها حمله می‌کنند؟ چه شده که به اینجا رسیده‌ایم؟ چرا مردم این‌طور اطمینان خود را به ما از دست داده‌اند؟!

◀️ آقایان مسئول! وعده‌های توخالی ندهید! به مردم خلاف نگویید! این بی‌اعتمادی مردم را بیشتر نکنید! این کارها عاقبت سوئی دارد.

◀️ ما چنین روزگاری نداشتیم که در قم، مرکز حوزۀ علمیه، در خیابانی که تمام دفاتر مراجع و بزرگان در آنجاست، طلبه را با ماشین زیر بگیرند.بعد برای اینکه اطمینان پیدا کنند که ضربه کاری شده، پیاده بشوند و با چاقو هم کار خود را تکمیل کنند!

این پست دارای 2 دیدگاه است

  1. سرباز حضرت آقا

    ما برای روحانیت ارزش زیادی قائل هستیم و کسانی که به روحانیت بی احترامی میکنند، قطعا یک شیطان انسان نما هستن

  2. 😎

    وقتی مردم میبینند یک مشت دزد و اختلاسگر متحجر و عقب مونده اینطوری ازشون سوءاستفاده میکنند و اعمالشون با افکارشون کاملا در تناقض هست فرقی نمیکنه کراوات داشته باشند یاعمامه در ابتدا بی محلی و در ادامه با مشارکت نکردن در امور ملی (رای دادن) , بعد با نافرمانی مدنی ( مبارزات منفی )و درنهایت باکشتن اون آدم ها انتقام میگیرند , وقتی میبینند چطور با زور قراره حجاب سر مردم کنند اما فرزندان و نوه های حروم زادشون در آمریکا و اروپا چطور لخت و بی حجاب میگردند ( نوه خمینی و نوه آقای مکارم شیرازی)حونشون به جوش میاد و اینطور اتفاقات میفته , مردم ایران یک دوره حکومت به این آخوندک ها بدهکار بودند تا متوجه بشن دین مستمسکی برای استثمار اونهاست , نابودیتون نزدیک است چه کشورهای اروپائی و آمریکائی به مردم کمک کنند و چه نکنند. مرگ بر دیکتاتور چه با کراوات و چه با عبا و عمامه

دیدگاهتان را بنویسید