⬅️ با افزایش روند گم شدن و ربایش گربه های خانگی، کشت میکروچیپ برای تمام گربه های انگلیس اجباری می شود. این اقدام باید تا سن ۸ هفتگی حیوان صورت پذیرد.

⬅️بر اساس مصوبه پارلمان انگلیس، از ماه جون 2024 مالکان گربه هایی که برای آنها میکروچیپ نصب نشده باشند، سه هفته مهلت خواهند داشت تا اقدام به کشت میکروچیپ برای گربه هایشان کنند و در صورت استنکاف با جریمه 500 پوندی مواجه خواهند شد.
وزیر محیط زیست انگلستان با اعلام این مطلب گفت، حیوانات خانگی بخشی از خانواده هستند که گم شدن آنها می تواند برای اعضای خانواده بسیار نگران کننده  و دشوار باشد.

در انگلستان حدود 9 میلیون گربه خانگی وجود دارد که هم اینک بیش از دو میلیون از این گربه ها فاقد میکروچیپ هستند.

ربایش گربه های خانگی در سال های اخیر در این کشور روند رو به رشدی داشته است.

داشتن میکروچیپ برای سگ های خانگی از سال 2016 اجباری شده بود.

⬅️یادآور می شود، «میکروچیپ ها که به عنوان ریزتراشه نیز شناخته می‌شوند، یک روش معمول و غیر تهاجمی هستند که در آن دامپزشک میکروچیپی را که حاوی یک شماره شناسایی منحصر به فرد است، در زیر پوست سگ یا گربه (با استفاده از سوزن زیرپوستی) وارد بدن حیوان می‌کند. اگر حیوان گم شود و به نحوی به کلینیک‌های دامپزشکی یا حمایت از جانوران رسانده شود، یکی از اولین کار‌هایی که کارکنان این مراکز انجام می‌دهند، اسکن حیوان است تا ببینند که آیا میکروچیپ دارد یا نه. میکروچیپ نام مالک و اطلاعات تماس با مالک را آشکار می‌کند.»
👇👇👇

دیدگاهتان را بنویسید