کانیه وست در اعتماد به نفس هیچ کم ندارد و به گفته ی کیم کارداشیان وست , همسر سابق کانیه وست, او بخشی از این اعتماد به نفس را به او منتقل کرده است.

این زوج ممکن است در حال جدایی باشند ، اما به نظر می رسد عشق کیم کارداشیان هم چنان باقی مانده است زیرا بدون وقفه در حال صحبت درباره ی رپر/ تهیه کننده / کارآفرین معروف, کانیه وست است.

کیم کارداشیان وست در قسمت اخیر پادکست “ما توسط چه کسی حمایت می شویم ” با هنر نمایی بازیگر معروف هالیوود, کریستن بل ظاهر شد و آنها در این مصاحبه در مورد تمایل افراد برای جلب رضایت مردم صحبت کردند.

کیم کارداشیان وست گفت زمانی که در مستند خانوادگی خودشان با نام “Keeping Up With the Kardashians”  به معنی همگام با خانواده ی کارداشیان شدن , حضور پیدا می کرد برای او بسیار مهم بود که مورد تایید مردم قرار بگیرد. این مستند پشت صحنه های واقهی زندگی تک تک اعضای این خانواده را به تصویر می کشید و حدود ۱۳ سال از شبکه ی معروف آمریکایی E  پخش می شد اما سال پیش این خانواده پس از اتفاق های جنجالی که در زندگی هایشان افتاد تصمیم گرفتند به پخش این مستند خاتمه دهند.

در ادامه ی مصاحبه ی جدید پخش شده از کیم کارداشیان با کریسن بیل, وی اعلام کرد که کسی که باعث تغییر او شده کانیه وست بوده زیرا او هیچوقت به نظرات مردم اهمیت نمی داده و کاری که مایل بوده را همیشه انجام میداده حتی اگر اطرافیانش راضی نبودند و کیم کارداشیان نیز این درس بزرگ را از همسر سابق خود گرفته است و اینطور که به نظر می رسد خود را مدیون کانیه وست برای اعتماد به نفسی که الان دارد می داند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید