به گزارش CNN فارسی ، برای خالق این اثر یعنی  Hwang Dong-hyuk ، بازی ها بخشی از دوران کودکی او در کره جنوبی بودند. او به CNN گفت: “همه ما در مقطعی ، آن بازی های ساده و کودکانه را انجام داده ایم.”
از جمله بازیهایی که هوانگ در کودکی انجام داد عنوان “بازی مرکب” بود ، یک بازی تیمی که شامل مهاجمان می شد و در منطقه ای مبهم به شکل ماهی مرکب حرکت می کردند و مدافعان سعی می کردند آنها را متوقف کنند. او می گوید: “این بازی از نظر جسمی بسیار سخت بود و بنابراین هر بار که بازی می کردیم فردی مصدوم می شد ، لباس هایش پاره می شد یا گریه می کرد.” به همین دلیل این بازی همیشه آخرین بازی بود که در طول یک روز  انجام میدادیم. ”
“وقتی به یک فرد بالغ تبدیل شدیم ، این سوال که” بازگشت و بازی دوباره  آن بتزی های دوران کودکی چگونه خواهد بود؟ ” شروع ایجاد کل مجموعه این سریال بود. ”

 

“بازی ماهی مرکب” که در ماه سپتامبر منتشر شد ، در مورد شرکت کنندگانی است که با بدهی بالا دست و پنجه نرم می کنند و آن ها طی  مجموعه ای از بازی های مرگبار کودکانه با یکدیگر مبارزه می کنند-این سریال در حال حاضر در مسیر تبدیل شدن به محبوب ترین برنامه Netflix تا کنون قرار دارد ، زیرا در ۹۰ کشور جهان ، از جمله ایالات متحده ، به شماره یک رسیده است. 

از نظر هوانگ ، روایت نمایش نشان دهنده “جامعه رقابتی” است که امروز در آن زندگی می کنیم. او گفت: “این یک داستان در مورد بازندگان است” ، کسانی که با چالش های زندگی روزمره مبارزه می کنند و عقب می مانند ، در حالی که “برندگان بالا می روند”.
همچنین یک داستان شخصی است. دو شخصیت اصلی ، سئونگ گی هون و چو سانگ وو ، به نام دوستان قدیمی او نامگذاری شده اند و او آنها را “شخصیت های داخلی” خود می نامد.

ترجمه از سایت CNN 

دیدگاهتان را بنویسید