به گزارش CNN فارسی، جنیفر لوپز فاش کرد که از بن افلک، دوست پسرش، یک هدیه ولنتاین زودهنگام و غافلگیرکننده گرفته است.

این هنرپیشه ۵۲ ساله در خبرنامه آخرهفته خود با عنوان «آن دِ جی‌لو» (On The JLo)، توضیح داد که افلک برای آهنگ «در راهم» (On My Way) لوپز در فیلم جدیدش «با من ازدواج کن» (Marry Me)، یک موزیک‌ویدیو شخصی ساخته است.

در این ویدیو عکس‌های مختلفی از زمانی که لوپز و افلک ۴۹ ساله برای اولین بار بین سال‌های ۲۰۰۲ و ۲۰۰۴ با هم بودند، نشان داده می‌شود.

او نوشت: «می خواهم یک موضوع خیلی شخصی و خاص را با شما به اشتراک بگذارم که معمولا فقط با حلقه نزدیکانم به اشتراک می‌گذارم.»

«این در مورد یک هدیه زودهنگام روز ولنتاین از طرف بن است. تماشای آن مرا واداشت به عشق واقعی، فرازو‌نشیب‌های غیرمنتظره‌اش و این فکر کنم که اگر عشق واقعی باشد، در واقع می‌تواند تا ابد باقی بماند.»

لوپز اضافه کرد: «فرازونشیب‌های غیرمنتظره‌اش و اینکه اگر عشق واقعی باشد، در واقع می‌تواند تا ابد باقی بماند. این هدیه واقعا دلم را آب کرد.»

این هنرپیشه پیش از این در مصاحبه‌ای با رولینگ استون درباره دوباره شعله‌ور شدن رابطه‌اش صحبت کرده بود.

او گفت: «فکر نمی‌کنم اگر می‌دانستیم به آنجا می‌رسیم، دوباره پیش هم برمی‌گشتیم.»

«احساس می‌کنیم چیزی که دوباره به دست آورده‌ایم و اینکه چطور از آن محافظت کنیم و چطور زندگی‌ بکنیم خیلی مهم‌تر است؛ اینکه بدانیم چه چیزی را تقسیم کنیم و چه چیزی را نه، تعادلی است که حالا داریم و این مزیت تجربه و خردی است که در طول سال‌ها به دست آورده‌ایم.»

لوپز قبلا به مجله پیپل هم گفته بود که از آخرین باری که با هم بوده‌اند، خیلی چیزها عوض شده است.

«پیش از اینکه ما به نوعی [رابطه‌مان] را اعلام کنیم، نادان بودیم و این رابطه لگدمال شد.»

«حالا بزرگ‌تر شدیم و هوشیارتریم و تجربه بیشتری داریم، جایگاه‌های متفاوت زندگی‌ خود قرار داریم. حالا بچه داریم و باید مراقب این چیزها باشیم. ما خیلی مراقبیم زیرا برای همه ما دوران بسیار زیبایی است.»

دیدگاهتان را بنویسید