CNN فارسی ؛ متاورس (Metaverse) و یا به اصطلاح فرا جهان که به عنوان واقعیت مجازی شناخته می شود، در هفته ها و ماه های اخیر توجهات اشخاص و برندها را به خود جلب کرده است. ویکتوریا سکرت جدیدترین برندی است که با ثبت رساندن چهار نماد بازرگانی به دنیای متاورس وارد می شود.

ورود ویکتوریا سکرت به دنیای متاورس

ویکتوریا سکرت، برند سرشناس آمریکایی تولیدکننده، بازاریاب و فروشندهٔ لباس زیر زنانه و لوازم آرایشی  به تازگی اعلام کرد که نخستین گام های خود را به دینای متاورس گذاشته است.

مایکل کندودیس (Michael Kondoudis) ، وکیل برند تجاری این شرکت در ۱۳ فوریه (۲۴ بهمن) با انتشار چندین توییت عنوان کرد که ویکتوریا سکرت به همراه رسانه دیجیتال و فناوری بلاک چین متعلق به خود ، چهار تقاضانامه برای به کارگیری لباس و رسانه آنلاین در دنیای مجازی، به ثبت رسانده است.

مایکل کوندودیس در توییتی اعلام کرد: “ویکتوریا سکرت به متاورس وارد می شود!

آقای کوندودیس این نماد های جدید بازرگانی را در ۸ فوریه(۱۹ بهمن) در بستر فناوری بلاک چین این شرکت به ثبت رساند .

این نماد های بازرگانی حاکی از آن است که ویکتوریا سکرت قصد دارد با فروش کالاها و خدمات مجازی به صورت آنلاین در محیط های مجازی به عرصه فراداده وارد می شود.

هفته گذشته، مک‌دونالد اعلام کرد که برای ورود به دنیای متاورس آماده است. گفتنی است که یازده نماد بازگانی متعلق به این فست فود زنجیره ای در ۴ فوریه (۱۵ بهمن) به ثبت رسید که رستوران های مجازی، نمادها، کافه ها و سایر خدمات مجازی آن را دربرمی گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید