به گزارش CNN فارسي ، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان، آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان صبح امروز چهارشنبه (۲۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱) در جلسه شورای نگهبان طی سخنانی رحلت حجت‌الاسلام و المسلمین فاطمی‌نیا را تسلیت گفت.

وی با اشاره به تالیفات و آثار ارزشمند این خطیب برجسته، گفت: ایشان مروج معارف اهل بیت(ع) بودند و با نفس گرم برخاسته از صفای باطن، عمری را در جهت نشر تعالیم دین مبین اسلام طی کردند که ان شاءالله، خداوند متعال رحمت و رضوان الهی را روزی این عالم عامل خواهند کرد.

دبیر شورای نگهبان با تسلیت به حوزه‌های علمیه و علاقه‌مندان به ویژه بیت شریف آن مرحوم، جوانان مومن و خداجو را به شناخت استادان اخلاقی همچون حجت الاسلام و المسلمین فاطمی نیا فراخواند و تصریح کرد: جوانان قدر این چهره‌های ارزشمند را بدانند زیرا حرکت کردن در مسیر حق نیازمند راهنمایانی است که عالم به این راه باشند و خودشان در این مسیر طی طریق کرده باشند.

آیت الله جنتی در بخش دیگری از سخنان خود به اصلاح نظام اقتصادی کشور به ویژه در زمینه پرداخت یارانه‌ها اشاره کرد و گفت: اقدامی که دولت برای اصلاح نظام اقتصادی کشور آغاز کرده، کاری است که اغلب کارشناسان بر ضرورت آن اتفاق نظر دارند.

وی تاکید کرد: برای دولت در انجام این امر خطیر آرزوی موفقیت می‌کنیم و از متولیان این کار می‌خواهیم همانند روزهای گذشته ارتباط مستقیم و بی‌واسطه با مردم را ادامه دهند تا با اطلاع سریع از ایرادات احتمالی پیش آمده، آنها را به سرعت رفع کرده و نگرانی‌های مردم را کاهش دهند.

دبیر شورای نگهبان با بیان اینکه قوه قضائیه و دستگاه‌های نظارتی از جمله سازمان تعزیرات باید نظارت دقیق در این زمینه داشته باشند، تصریح کرد: دستگاه‌های نظارتی با برخورد سریع و قاطع با سوءاستفاده‌گران، نگذارند مردم متحمل سختی شوند؛ چرا که نظارت دقیق از مهم‌ترین عوامل موفقیت این طرح است.

آیت‌الله جنتی اضافه کرد: امید است مردم صبور و با بصیرت ایران اسلامی همچون همیشه با بی‌توجهی به فضاسازی‌های صورت گرفته توسط دشمنان این سرزمین، موجب دلگرمی خادمان واقعی خود شوند.

دیدگاهتان را بنویسید