به گزارش CNN فارسی ، هواداران استقلال بعد از قهرمانی به‌دست آمده در لیگ بیست‌ویکم همراه با فرهاد مجیدی، امیدواری زیادی دارند تا بتوانند دومین قهرمانی متوالی خود را در فصل جدید با سرمربی پرتغالی‌شان جشن بگیرند و بعد از انتخاب ریکاردو سا پینتو به عنوان جانشین مجیدی، حمایت همه‌جانبه‌ای از سا پینتو داشته‌اند. سرمربی پرتغالی آبی‌ها شب گذشته اولین تجربه رسمی‌اش روی نیمکت استقلال را پشت سر گذاشت.

سا پینتو در اولین گام باید مقابل یکی از پرستاره‌ترین تیم‌های فصل قرار گرفت و در جدال با هموطن پرتغالی‌اش، ژوزه مورایس نتوانست موفق باشد و استقلالی‌ها بعد از ۳۰ هفته شکست‌ناپذیری متوالی، سرانجام مقابل سپاهان در هفته نخست لیگ تن به شکست دادند تا رکورد ویژه به‌دست آمده توسط فرهاد مجیدی خیلی زود توسط جانشین پرتغالی او از دست برود و برخی گلایه‌ها از عملکرد فنی سا پینتو از هفته نخست آغاز شود.

اما امروز هم بعد از روز اول فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر که با شکست خانگی استقلال مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها در خانه مقابل سپاهان همراه بود، نوبت به برگزاری روز دوم و پایانی هفته نخست لیگ بیست‌ودوم رسید و در مهم‌ترین مصاف امروز، تیم فوتبال پرسپولیس که با سیمایی کاملاً متفاوت نسبت به فصل گذشته، آماده حضور در لیگ بیست‌ودوم شده، در اصفهان میهمان ذوب‌آهن بود.

یحیی گل‌محمدی و مهدی تارتار سرمربیان پرسپولیس و ذوب‌آهن به دلیل محرومیت امروز روی نیمکت تیم‌های خود حق حضور نداشتند تا از روی سکوهای ورزشگاه فولادشهر اصفهان، این دو سرمربی تیم‌های خود را هدایت کنند و در کنار زمین، کریم باقری مربی سرخ‌پوشان بود و حسین پاشایی هم هدایت سفیدپوشان اصفهانی را برعهده داشت.

پرسپولیس در دومین دیدار خود در فصل جدید، جمعه پیش‌رو در ورزشگاه آزادی تهران میزبان فولاد خوزستان است و شاگردان مهدی تارتار در تیم ذوب‌آهن هم همان روز در تبریز میهمان تراکتور هستند.

دیدگاهتان را بنویسید