به گزارش CNN فارسی ، هر چقدر که ۴۵ دقیقه نخست دیدار ایران و کره جنوبی سرد و کم موقعیت بود، اما در نیمه دوم هر دو تیم فرصت های گلزنی زیادی را از دست دادند. در نیمه اول، کره جنوبی درصد مالکیت بیشتری داشت اما این ایران بود که در ثانیه های پایانی بازی ۳ موقعیت خطرناک را در عرض کمتر از ۲۰ ثانیه از دست داد.

کیم سونگ گیو گلر کره ای ها ۳ سیو درخشان را در ثانیه های پایانی نیمه نخست به ثبت رساند و فرصت های آزمون، طارمی و جهانبخش را دفع کرد تا بازی در نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد. در آغاز نیمه دوم، روی اشتباه صادق محرمی در آفسایدگیری، سون هیونگ مین در مصافی تک به تک به بیرانوند، به راحتی دروازه ایران را باز کرد.

در ادامه شاگردان اسکوچیچ مالک توپ و میدان بودند و می توانستند توسط عزت اللهی به گل تساوی دست پیدا کنند که شلیک محکم این بازیکن به تیر دروازه برخورد کرد. دقایقی بعد پاس تند و تیز جهانبخش با تعقیب توپ استثنایی سردار آزمون همراه شد و ارسال این بازیکن به روی دروازه دوباره به جهانبخش رسید که ضربه سر تماشایی این بازیکن از روی نقطه پنالتی، منجر به گل تساوی ایران شد.

بدین ترتیب نوار ۱۰ پیروزی متوالی اسکوچیچ با یک تساوی در دیداری سخت و دشوار پاره شد اما ایران با ۱۰ امتیاز، همچنان صدرنشین این گروه و شانس نخست برای راهیابی به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر است.

دیدگاهتان را بنویسید