به گزارش CNN فارسی بر اساس پست های یکی از مدیران اجرایی دولتِ رئیس جمهور سابق به رسانه های اجتماعی در تعطیلات روز رئیس جمهور ایالات متحده، در نسخه آزمایشی مشاهده شده توسط رویترز، به نظر می رسد سرمایه گذاری جدید رسانه های اجتماعی دونالد ترامپ، Truth Social، روز دوشنبه در اپ استور اپل راه اندازی شود.

در یک سری پست اواخر روز جمعه، یک حساب تایید شده برای مدیر محصول این شبکه، که با نام Billy B شناخته شده بود، به سوالات افرادی که برای استفاده از آن در مرحله آزمایشی دعوت شده بودند، پاسخ داده شده است. طبق تصاویری که رویترز مشاهده کرده است، یکی از کاربران از او پرسید که این برنامه که این هفته برای آزمایش کنندگان بتا در دسترس است، چه زمانی برای عموم عرضه می شود؟

مدیر اجرایی پاسخ داد: “ما در حال حاضر برای انتشار در فروشگاه اپل استور برای دوشنبه ۲۱ فوریه (۲ اسفند) آماده شده ایم.”

ترامپ که بیش از یک سال از محرومیت او در توئیتر، فیس‌بوک و یوتیوب می گذرد، راه‌اندازی این برنامه، باعث حضور دوباره او در رسانه‌های اجتماعی شده است. پس از آن که او به ارسال پیام هایی برای تحریک خشونت متهم شد، به همین دلیل از حضور در رسانه های اجتمایی به مدت یک سال تحریم شده بود.

گروه فناوری و رسانه ترامپ (TMTG) به رهبری دوین نونز، نماینده سابق جمهوری‌خواه ایالات متحده، به مجموعه رو به رشد شرکت‌های فناوری می‌پیوندد که خود را به عنوان قهرمانان آزادی بیان معرفی می‌کنند و امیدوارند کاربرانی که در پلتفرم هایی مانند توییتر، فیس بوک و یوتیوب سرکوب می شوند، نظرات آنها را احساس کنند و جذب شوند. تاکنون هیچ یک از شرکت ها، که شامل رقبای توییتر Gettr و Parler و سایت ویدیویی رامبل می شود، به محبوبیت همتایان اصلی خود نزدیک نشده اند.

دیدگاهتان را بنویسید