به گزارش CNN فارسی مرحله يک هشتم نهايي رقاتب‌هاي فوتبال ليگ قهرمانان آسيا از ساعت ۱۹:۳۰ دقيقه امروز سه شنبه با ديدار تيم‌هاي استقلال تاجيکستان و پرسپوليس ايران در ورزشگاه ملي شهر دوشنبه پيگيري شد که اين ديدار با برتري يک بر صفر نماينده ايران به پايان رسيد. مهدي ترابي در دقيقه ۹۰ گل برتري پرسپوليس را به ثمر رساند.
پرسپوليس در اين ديدار با ترکيب حامد لک، سيدجلال حسيني، فرشاد فرجي، سيامک نعمتي، سعيد آقايي، ميلاد سرلک، رضا اسدي، اميد عاليشاه(۷۹ حامد پاکدل)، مهدي ترابي، وحيد اميري و مهدي عبدي(۷۹ عيسي آل کثير) به ميدان رفت.

ترکيب تيم فوتبال پرسپوليس در ديدار برابر استقلال تاجيکستان

در نيمه اول تيره پوشان پرسپوليس ايران که برابر تيم سفيدپوش ميزبان به ميدان رفتند اکثر زمان بازي را در اختيار داشتند و موقعيت‌هايي را هم روي دروازه حريف ايجاد کردند اما نتوانستند از اين موقعيت‌ها براي رسيدن به گل استفاده کنند.
ميزبان اين ديدار هم هر چند موقعيت‌هايي را روي دروازه تيم ايراني ايجاد کرد اما نتوانست دروازه حامد لک را با خطر جدي مواجه کند تا نيمه اول با تساوي بدون گل به پايان برسد.

در نيمه دوم هم شاگران يحيي گل محمدي همان روال نيمه اول را دنبال کردند و با استفاده از گردش توپ و نفوذ از جناحين به دنبال رسيدن به دروازه حريف بودند اما در رسيدن به گل توفيقي به دست نياوردند تا سرمربي سرخپوشان در ۱۰ دقيقه پاياني مجبور شود قدرت تهاجمي تيمش را با به ميدان فرستادن پاکدل و آل کثير بيشتر کند.
با حضور اين دو بازيکن شرايط پرسپوليس متفاوت شد و اين تيم حملات گسترده تري را روي دروازه ميزبان پي ريزي کرد اما اين حملات آنقدر زهردار نبود که اين تيم بتواند به آنچه مي خواهد دست پيدا کند.
در دقيقه ۸۹ پرسپوليس مي توانست به گل برتري دست پيدا کند اما ضربه روي زمين مهدي ترابي را مدافع استقلال از روي خط دروازه برگشت داد تا اين حمله نماينده ايران هم به جايي نرسد.
اما بالاخره در دقيقه ۹۰ مهدي ترابي خيال هواداران پرسپوليس را راحت کرد و با ضربه اي با پاي چپ از گوشه محوطه جريمه دروازه حريف را باز کرد تا سرخپوشان ايران به گل برتري دست پيدا کنند.

دیدگاهتان را بنویسید