به گزارش CNN فارسی، کمپین جدیدی در آمریکا به راه افتاده که در آن از مقامات ایالات متحده می‌خواهند تا ویدئوهای طبقه‌بندی نشده از پرواز اشیاء ناشناس یوفو (UFOs) و یا پدیده‌های هوایی ناشناس (UAP) منتشر کنند.

این کمپین در ۱۰ فوریه توسط آدام گلدساک بریتانیایی آغاز شد و هم اکنون در وبسایت Change.org میزبانی می‌شود. این کمپین در بیانیه خود توضیح می‌دهد که:

فناوری مشاهده پدیده‌های هوایی ناشناس در حال حاضر دور از دسترس مردم آمریکا و انظار مانده است. سازمان UAPTF DNI طی گزارشی درباره پدیده‌های هوایی ناشناس گزارش داده که تاکنون حدود ۱۴۳ یا ۱۴۴ مورد پدیده ناشناس ثبت شده است.

نه صفحه از مقدمه این گزارش در ژوئن ۲۰۲۱ منتشر شد. گزارش مذکور توسط دفتر اداره کننده اطلاعات ملی و با مشورت ارتش آمریکا تهیه شده است. این کمپین در ادامه نیز بیان داشته:

ما از اداره جدید UAP درخواست می کنیم که ویدئوهای طبقه بندی نشده و پرونده های جدید پدیده های هوایی ناشناس را در دسترس عموم مردم قرار دهد تا بتوانند این فناوری را بهتر درک کنند.

از سه شنبه بعدازظهر (۲۲ فوریه)، بیش از ۱۳۰۰ نفر این پرونده را امضا کرده اند. نظر شما درباره انتشار ویدئوهای یوفو چیست؟ آیا پنتاگون اجازه چنین کاری را خواهد داد؟

دیدگاهتان را بنویسید