به گزارش CNN فارسی ، پاری سن ژرمن شنبه گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سیزدهم لیگ فرانسه باید در زمین بوردو به مصاف این تیم رفت و ۲-۳ نیز برنده شد. لیونل مسی اما به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیمش در این دیدار نبود.

باشگاه پاری سن ژرمن غیبت این بازیکن را تایید کرد و مدعی شد که مسی همچنان در حال طی کردن روند درمان است و از ناحیه زانو و همسترینگ احساس درد دارد. او به همین منظور راهی مادرید شد و در یک کلینیک حاضر شد تا به درمان مشکلش بپردازد.

مسی بین دو نیمه دیدار پی اس جی برابر لیل که جمعه ۲ هفته پیش برگزار شد از زمین بازی بیرون رفت و گفته شد که یک روز پیش از این بازی احساس درد داشته است.

مسی که پیش از این بازی دچار مشکل ماهیچه‌ای بود، سرانجام خودش را به این دیدار رساند اما شرایط بدنی اش اجازه نداد که بیش از ۴۵ دقیقه بازی کند و بین دو نیمه جای خود را به مائورو ایکاردی داد.

با این حال و علیرغم مشکل پیش آمده برای لیونل مسی، این بازیکن برای حضور در دیدارهای مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به اردوی تیم ملی آرژانتین دعوت شد.

در واکنش به دعوت از مسی برای بازی های ملی، لئوناردو مدیر ورزشی پی اس جی که چندی پیش هم اشاره‌ای کنایه‌آمیز به بیشتر بودن تعداد بازی‌های مسی برای آرژانتین نسبت به بازی‌هایش برای PSG‌ از زمان پیوستن به این تیم فرانسوی داشت، به نشریه لو پاریزین گفت:« من با صدور مجوز برای حضور یک بازیکن در اردوی تیم ملی کشورش در حالی که هنوز آماده نیست که برای خود ما بازی کند و در پروسه ریکاوری قرار دارد، موافق نیستم. این کار اصلاً منطقی ندارد. در چنین شرایطی نیاز است که درباره وضعیت بازیکن و تیم‌ها با فیفا مشورت شود.»

علی رغم دلخوری پی اس جی از تصمیم لیونل اسکالونی سرمربی تیم ملی آرژانتین، مسی پس از یک روز تمرین انفرادی از امروز به جمع هم تیمی هایش اضافه شد و بدون مشکل تمرین کرد. تصاویر منتشر شده نشان از شرایط روحی بسیار خوب مسی دارند. او شاد و خندان در تمرین حضور داشت تا نشان دهد برای دو بازی حساس مقابل اروگوئه و برزیل مشکلی ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید