پرنسس دایانا همیشه مورد علاقه ی مردم جهان بوده و سبک زندگیش برای مردم بسیار جذاب به نظر می آمده.

لباس های او از لباس عروسی افسانه ای وی گرفته تا به اصطلاح لباس انتقام جویانه ی او که  پس از اعتراف شاهزاده چارلز به خیانت به دایانا به تن کرد ، همیشه برای مردم سراسر جهان حیرت برانگیز و خوش استایل به نظر می آمده.

جک ال کارلسون که برند Rowing Blazers به نام اوست اخیراً یک خط لباس الهام گرفته از پرنسس دیانا را راه اندازی کرده است ، او می گوید: “سبک دایانا بسیار خاص بود چراکه او پیرو هیچکس در طرز پوشش نبود.”

این طراح لباس سال گذشته تخت عنوان برند خودش ژاکت نمادین گوسفند سیاه پرنسس دایانا که در زمان خودش بسیار منحصر به فرد بود را مجددا تولید و در بازار عرضه کرد ، پس از وایرال شدن این خط تولید برند کارلسون در یک ساعت و نیم فروش آنلاین از این ژاکت آنقدری فروخت که به اندازه ی سه ماه نیاز به کار کردن نداشت!

شاهزاده ولز در استفاده ی دیپلماتیک از کمد لباس همسرش و خودش بسیار ماهر بود. او طراحان خبره ای را از کشورهایی که به آنجا سفر می کرد انتخاب می کرد و رنگ ها و نمادهایی مرتبط با هویت ملی میزبان را بر تن می کرد ، او از لباس به عنوان نشانه ی حمایت و احترام و البته همبستگی استفاده می کرد.

پرنسس دایانا نیز از ابتدا برای تاثیرگذاری از لباس استفاده کرد ؛برای مثال او برای ورودش به کشور ژاپن کت و شلوار ابریشمی سبز و قرمز با طراحی طراح معروف  ژاپنی یوکی توریمارو به تن کرد و برای سفر به پاریس ،از برند شانل استفاده کرد و در سفرش به منطقه ی خلیج فارس در سال ۱۹۸۶ ، او لباسی با شاهین طلا تزئین کرد که یکی از نمادهای میهن پرستانه ی عربستان سعودی بود ، در همان سال نیز در سفر خود به ژاپن ، او لباس قرمز و سفید خال خالی پوشید که به نظر می رسید پرچم ملی کشور ژاپن را به تصویر کشانده بود.

دیدگاهتان را بنویسید