به گزارش CNN فارسی، گوشی هوشمند، محصولات شگفت انگیزی به شمار می‌روند که شیوه زندگی مردم دنیا را تغییر داده اند. اکنون، کمتر نقطه ای از جهان را پیدا می‌کنید که اسمارتفون‌ها به آنجا نفوذ نکرده باشند و از کلان شهرها گرفته تا روستاهای دورافتاده، مردم به طور مداوم از گوشی‌های هوشمند خود استفاده می‌کنند. قابلیت‌های هوشمند این محصولات، دسترسی به اطلاعات و ارتباطات را به ساده‌ترین وجه ممکن در اختیار مردم دنیا قرار می‌دهند و آن‌ها را به اجزایی جدایی ناپذیر از زندگی روزمره مردم تبدیل کرده اند.

بسیاری افراد، آیفون کمپانی اپل را به عنوان نخستین گوشی هوشمند بازار می‌شناسند. صفحه نمایش تمام لمسی این محصول، در کنار استفاده از یک سیستم عامل اینترنت محور و قابلیت سفارشی سازی با افزودن یا حذف کردن نرم افزارهایی که App خوانده می‌شدند، باعث شدند که آیفون به محصولی جریان ساز در دنیای تکنولوژی تبدیل شود و در شمار یکی از مهم‌ترین گوشی‌های تاریخ قرار گیرد.

پس از آیفون، حرکت دسته جمعی سازندگان گوشی‌های تلفن همراه به سمت هوشمندسازی محصولاتشان آغاز شد. در نتیجه به تدریج گوشی‌های هوشمندی با قابلیت‌های متنوع روانه بازار شدند که طبیعتا برخی از آنها، موفق‌تر از دیگران بودند. با وجود اینکه گوشی‌های هوشمند به طور کلی کیفیت زندگی مردم را ارتقا دادند، برخی از آن‌ها به فاجعه‌هایی تبدیل شدند که تصور کلی در خصوص گوشی‌های هوشمند را تخریب کردند. از آتش گرفتن بی دلیل تا طراحی بی کیفیت یا رابط کاربری فاجعه بار، همگی مواردی هستند که به خلق برخی از بدترین گوشی های هوشمند تاریخ منجر شدند.

گلکسی نوت ۷

HTC First

Amazon Fire Phone

Blackberry Storm

شما در خصوص بدترین گوشی‌های هوشمند تاریخ چه نظر دارید؟ آیا با محصولات حاضر در این متن موافقید؟ به نظر شما جای کدام محصول در این لیست خالی است؟

این پست دارای یک دیدگاه است

  1. ستمدیده

    سامسونگ G3 که پرچمدار مزخرفی است. پول زیادی از من نابود کرد

دیدگاهتان را بنویسید