بزرگترین سینما ی زنجیره‌ای دنیا با نام ای‌ام‌سی اینترتینمنتس (AMC Entertainment) قرار است  از سال ۲۰۲۲ بیت کوین را به عنوان روش پرداخت قبول کنند.و این خبر افراد زیادی را هیجان زده کرده است از آن جایی که روز به روز شیوع ارز دیجیتال میان افراد بیشتر شده و میشود.

البته که شایان ذکر است این اولین باری نیست که مکان ها و یا موسسات معتبری دست به چنین اقداماتی می زنند که در ادامه به بررسی بیشتر آن ها خواهیم پرداخت .

آدام آرون (Adam Aron)، مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره ای‌ام‌سی, بزرگترین سینمای زنجیره ای در دنیا, اعلام کرد که این غول آمریکایی صنعت سینما، در پی تقاضای کاربران، تصمیم گرفته ارز دیجیتال بیت کوین را به عنوان یک روش پرداخت خرید بلیط‌ قبول کند. بر اساس زمان‌بندی شرکت، این اتفاق از سال ۲۰۲۲ رخ خواهد داد.

آدام آرون در جریان کنفرانس روز دوشنبه ۱۸ مرداد ماه درباره درآمد این مجموعه سینماهای زنجیره‌ای طی نیمه دوم سال میلادی جاری گفت ای‌ام‌سی اینترتینمنتس تصمیم گرفته زیرساخت را برای میسر شدن امکان خرید آنلاین بلیط‌ها با بیت کوین تا انتهای سال ۲۰۲۱ فراهم کند.

اگرچه جزئیات زیادی درباره استراتژی بزرگترین سینمای زنجیره‌ای جهان به منظور پذیرش روش پرداخت با بیت کوین در دسترس نیست، اما مدیر عامل AMC مدعی شد مشتریان آن‌ها تمایل شدیدی به فراهم شدن قابلیت خرید بلیط با ارزهای دیجیتال به خصوص BTC یا همان بیت کوین دارند.

این نخستین باری نیست که یک برند مطرح و قابل پذیرش مردم اقدام به پذیرش ارز دیجیتال به عنوان یک روش پرداخت می‌کند. به عنوان نمونه هفته ی قبل، رستوران زنجیره‌ای کویزنوس اعلام کرد از طریق اپلیکیشنی با نام Bakkt، در برخی شعب خود بیت کوین را برای پرداخت هزینه ی سفارشات قبول خواهد کرد. با این حال، پذیرش رمز ارزها توسط غولی نظیر ای‌ام‌سی اینترتینمنتس، بزرگترین سینمای زنجیره‌ای، نوید آینده روشن این نوع دارایی‌ها است.

 

دیدگاهتان را بنویسید