طبق اعلامیه دولت و بنا بر پیشنهاد قرارگاه عملیاتی و کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی کرونا و موافقت رییس جمهور، همه ی ادارات استان‌ های تهران و البرز از فردا یعنی سه شنبه تا یکشنبه هفته آینده تعطیل است.

یکی از موضوعاتی که ذهن ها را درگیر کرده است، چگونگی فعالیت بانک ها در این روز های تعطیل است. پیگیری خبرنگاران از شورای هماهنگی بانک ها و کانون بانک‌ های خصوصی نشان دهنده این موضوع می باشد که فعلا تصمیمی درباره تعطیلی یا باز بودن بانک‌ ها در این ۶ روز تعطیلی ادارات تهران و البرز گرفته نشده است.

جمشیدی، دبیر کانون بانک‌ها به خبرنگاران گفت: در حال حاضر مدیران بانک‌ها درحال تصمیم ‌گیری در این خصوص می باشند. تصمیم نهایی و آخر باید با دولت نیز هماهنگ شود.

به گزارش  CNNفارسی، آن گونه که ربیعی اعلام کرده طبق این مصوبه تردد از این استان ها ممنوع بوده و در صورت رعایت نکردن آن، علاوه بر جریمه، خودرو نیز از مسیرها بازگردانده خواهند شد.

ضمن آنکه موضوع ادامه ممنوعیت تردد به شهرهای قرمز و نارنجی براساس طرح مدیریت هوشمند محدودیت ها، ادامه داشته است و براساس وضعیت شهرها، در روز های آتی اطلاع رسانی خواهد شد.

بانک مرکزی تا ساعتی دیگر اطلاعیه ای در این خصوص منتشر خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید