به گزارش CNN فارسی ، گزارشات مربوط به رفتار بی پروا ایلان ماسک چیز جدیدی نمی باشد ، ولی یک کتاب نشان می ‌دهد که این فرد با صراحت به برخی از کارکنان توهین کرده است. به گزارش پاور پلی ایلان ماسک ، مدیر اجرایی تسلا، عادت به توهین به کارمندان خود از کارگران ساعتی گرفته تا مدیران ارشد دارد.

گفته می ‌شود که این کار به قدری رایج است و چندیدن بار تکرار شده که اعضای کمیته اجرایی به شوخی می ‌گفتند که این هفته او چه کسی را خواهد بلعید؟ همچنین در حادثه دیگری که توسط بیزینس اینسایدر گفته شده است ، ماسک بر سر مهندس ارشد تسلا مدل S، پیتر راولینسون، فریاد زده و گفته است که من تو را باور ندارم. همان طور که تسلا در تلاش برای تولید و ارائه تسلا مدل ۳ بود، عصبانیت ماسک به طور فزاینده ‌ای غیرقابل پیش بینی، بی رویه و عمومی شد.

همچنین گفته می‌ شود که ماسک از مدیر فروش ارشد عصبانی شده است که احتمالاً به تسلا دو هفته اخطار داده است. ماسک با او رو به رو شد و پیش از این که به او درباره ترک شرکت بگوید، شروع به فحاشی کرده است. رفتار دیوانه‌ وار او به اینجا ختم نشد و ماسک آن فرد را تا پارکینگ دنبال کرد. این حادثه به اندازه کافی ناگوار وعمومی بود که هیئت تسلا تصمیم به بررسی آن گرفت.

وی طی یکی از این حوادث به مهندسان گفت که کار آن ‌ها کاملاً افتضاح و بد می باشد، بعد با هر فرد تماس گرفت و به آن ‌ها گفت که شما چه بی عرضه هایی هستید و چه غلطی انجام می‌دهید. بر اساس گزارشات، این توهین‌ ها باعث شد که فردی در همان لحظه کار خود را ترک کند.

این‌ ها فقط تعداد انگشت شماری از حوادث گزارش شده است. شایان ذکر می باشد که ماسک برخی ادعا های موجود در کتاب را رد کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید