به گزارش CNN فارسی الک بالدوین در مصاحبه ای که پنج شنبه پخش شد به جورج استفانوپولوس از ABC گفت که ماشه اسلحه ای را که در صحنه فیلمبرداری در نیومکزیکو در دست داشت، نکشید و یک فیلمبردار را کشت.

بالدوین گفت: من ماشه را نکشیدم. «من هرگز اسلحه را به سمت کسی نشانه نمی‌گیرم و ماشه را روی او می‌کشم. هرگز. ”

این اولین مصاحبه نشسته بالدوین از زمان تیراندازی در ۲۱ اکتبر در صحنه فیلم وسترن “Rust” است. مقامات گفته اند که به بالدوین گفته شده است که اسلحه قابل حمل است اما همچنان در حال بررسی چگونگی زنده شدن اسلحه هستند.

شبکه ABC روز چهارشنبه کلیپی منتشر کرد که نشان می دهد بالدوین در حالی که در حال توصیف هالینا هاچینز، فیلمبردار کشته شده در صحنه فیلمبرداری است، گریه می کند. جوئل سوزا کارگردان نیز زخمی شد.

او در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه یک راند زنده در مجموعه چگونه به پایان رسید، گفت: هیچ نظری ندارم. یک نفر گلوله واقعی را در یک اسلحه گذاشت، گلوله ای که حتی قرار نبود روی ملک باشد. ”

این مصاحبه به عنوان بخشی از یک برنامه ویژه یک ساعته در ساعت ۷ بعد از ظهر روز پنجشنبه از شبکه WLS-Channel 7 پخش خواهد شد و بعد از ظهر همان شب در Hulu پخش خواهد شد.

محققین “مقداری از خودراضی” را در نحوه استفاده از سلاح در مجموعه “Rust” توصیف کرده اند. آنها گفته اند که در بحبوحه دعاوی مدنی مستقل که شامل مسئولیت در تیراندازی مرگبار است، تصمیم گیری در مورد اینکه آیا اتهامات وارده می شود یا خیر، خیلی زود است.

ABC گفت که هفته آینده یک برنامه ویژه دو ساعته “۲۰/۲۰” تحقیقات تیراندازی را با جزئیات بیشتری بررسی خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید