به گزارش CNN  فارسی ، به نقل از انجمن صنفی شرکت ‌های حمل و نقل ریلی ،محسن زنگنه با رد خبر افزایش چهل درصدی قیمت بلیط در مرداد ماه ، مخالفت بعضی مسئولان اجرایی را دلیل افزایش نیافتن چهل درصدی قیمت بلیط اعلام کرد و ادامه داد : قرار بود درخواست انجمن برای افزایش چهل درصدی نرخ بلیط قطار در سال ۱۴۰۰ در جلسه اخیر شورای عالی هماهنگی ترابری بررسی و تصویب شود تا بتوانیم هزینه ‌های خودمان را مدیریت کنیم ، ولی با مخالفت‌ هایی که صورت گرفت ، این موضوع از دستور کار خارج شد.

رئیس انجمن صنفی شرکت ‌های حمل و نقل ریلی و خدمات وابسته با بیان اینکه تا پایان مرداد ماه امسال هیچ گونه افزایش قیمتی روی نرخ بلیط قطار نخواهیم داشت، افزود : اگر مصوبه را اخذ کنیم از ابتدای شهریور بیست درصد به قیمت بلیط قطار اضافه می ‌شود که البته این افزایش مربوط به نیمه دوم سال گذشته است.

رئیس انجمن صنفی شرکت ‌های حمل و نقل ریلی و خدمات ادامه داد : سال پیش مصوبه افزایش قیمت چهل درصدی قیمت بلیط قطار را در دو مرحله دریافت کردیم که بیست درصد آن در شهریور ماه سال گذشته افزایش یافت و قرار بود تا شهریور ماه سال گذشته هم بیست درصد دیگر نرخ بلیط قطار را افزایش دهیم، اما این اجازه به ما داده نشد و مسئولان اعلام کردند که فعلا صبر کنیم. این مسئله موجب شده است که تا کنون هیچ افزایش قیمتی نداشته باشیم.

وی گفت : اگر مخالفتی با این مسئله نشود و بتوانیم مجوز آن را دریافت کنیم ، قیمت بلیت قطار از اول شهریور ماه امسال با یک سال تاخیر ، بیست درصد افزایش خواهد یافت.

باید دید این افزایش قیمت بلیط قطار انجام می شود یا فقط در حد حرف هست و قرار نیست اجرایی بشود؟! گرانی امان مردم را بریده و آیا باید شاهد یک گرانی دیگر باشیم؟

دیدگاهتان را بنویسید