به گزارش CNN فارسي ، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش صبح امروز سه‌شنبه (۲۱ تیر) در جشنواره گوهر‌های فاطمی ارتش جمهوری اسلامی ایران که در مرکز پشتیبانی و آموزش شهید فیض‌الله امانی نیروی زمینی ارتش برگزار شد، اظهار داشت: نیروی زمینی امروز افتخار دارد که خدمت‌گزار و میزبان جامعه اهل عفاف، حجاب و پاکدامنی است.

وی با اشاره به اهمیت جایگاه حجاب و عفاف در جامعه اسلامی افزود: شما بانوان متعهد و محجبه منتخبان یک امر ویژه و الهی هستید که برای رسیدن جامعه به آن شرایط آرمانی و تحقق خانواده اسلامی تلاش کرده و می‌کنید.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به رسالتی که همه افراد در حوزه جهاد تبیین بر عهده دارند، افزود: جهاد تبیین امری فوری، قطعی و همگانی است و امروز مهم‌ترین نعمتی که باید تبیین و شکرگزاری شود تبیین جایگاه رفیع ولایت است.

وی با تاکید بر اینکه امروز ولایت‌پذیری صراط مستقیم جامعه ما در عصر غیبت است، افزود: بالاترین نعمتی که انسان همواره باید شکرگزار آن باشد نعمت هدایتگران جامعه است که امروز این نعمت، همان نعمت ولایت است و ما باید با رفتار و اعمال خود شکر این نعمت را به جا آوریم.

امیر سرتیپ حیدری با بیان اینکه بهترین راه شکرگزاری اطاعت پذیری محض است، خاطرنشان کرد: امروز همه ما تکلیف داریم که از نعمت ولایت فقیه اطاعت کنیم و قطعا بانوانی که حجاب اسلامی را رعایت می‌کنند به فرمان رهبر خود لبیک گفته اند.

وی افزود: بانوان دیندار خود را در صدف حجاب پوشانده اند و به این ترتیب وقار و شخصیت الهی پیدا کرده اند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در پایان خاطر نشان کرد: حجاب مطالبه جامعه الهی است و شما پاکان ولایتمداری را با حجاب خود به منصه ظهور رسانده اید.

دیدگاهتان را بنویسید