به گزارش CNN فارسی چند روز پیش بود که یک نوجوان ۱۵ ساله با حمله به مدرسه آکسفورد در میشیگان ۴ نفر از همکلاسی‌هایش را کشت. او بلافاصله بازداشت شد و در بدو بازجویی خواستار ملاقات با والدین خود. در بازجویی‌ها مشخص شد سلاحی که  این نوجوان از آن استفاده کرده، توسط پدرش خریداری شده است. دادگاه نیز حکم جلب والدین «اتان کرامبلی» را صادر کرد اما آنها از شهر رفته بودند.

وکیل خانواده کرامبلی اعلام کرده بود که این زن و شوهر به دلیل ترس از انتقامجویی شهر را ترک کرده‌اند و قرار بود خود را به زودی تسلیم پلیس کنند. به نظر می‌رسد اتهام این دو قتل غیرعمد است.

رودی هارپر، سخنگوی پلیس دیترویت به سی‌ان‌ان گفت: جیمز و جنیفر کرامبلی در طبقه اول یک ساختمان صنعتی در خیابان بلوو، نزدیک جایی که خودروی آنها در طول شب پارک شده بود، پیدا شدند.

اتان کرامبلی، فرزند ۱۵ ساله آنها متهم است که با استفاده از اسلحه پدرش به سوی همکلاسی‌های خود در مدرسه‌ای در ۶۰ کیلومتری دیترویت تیراندازی کرده است.

دادستان میشیگان اعلام کرده در هر رخدادی که در آن از سلاح استفاده شود، صاحب سلاح مسئول است و در این فقره نیز صاحب سلاح، پدر خانواده است. پلیس گفته این خانواده برای هدیه عید کریسمس، سلاح گرفته‌اند و به هیچ وجه به هشدارها در این مورد توجه نکرده‌اند.

جیمز و جنیفر کرامبلی، هر کدام چهار فقره اتهام روبرو هستند.

دیدگاهتان را بنویسید