به گزارش CNN فارسی، جنیفر لوپز که به‌تازگی خبر از نامزدی خود داده است می‌گوید در وان حمام بوده که بن افلک به او پیشنهاد ازدواج داد. لوپز که برای دومین بار عشق را با بن افلک تجربه می‌کند گفت: «این رمانتیک‌ترین چیزی بود که می‌توانستم تصور کنم.»

جنیفر لوپز در مورد نامزدی خود با بن افلک صحبت کرد و توضیح داد که با پیشنهاد ازدواج او حسابی غافلگیر شده چراکه در آن زمان در وان حمام بوده است.

لوپز در مورد درخواست ازدواج افلک در خبرنامه “On The JLO” که روز سه‌شنبه ۱۲ آوریل برای مشترکان ایمیل شد، بیشتر توضیح داده است. این خواننده ۵۲ ساله تصدیق کرد که زمانی که افلک با اشک در چشم‌هایش جلوی او زانو زد، در وان حمام بوده است.

 او نوشت: «شنبه‌شب درحالی‌که در مکان موردعلاقه‌ام روی زمین (در وان حمام) بودم، عشق زیبای من روی یک زانو نشست و پیشنهاد ازدواج داد.

من کاملاً غافلگیر شده بودم و هم‌زمان لبخند می‌زدم و اشک می‌ریختم فقط به چشمان او نگاه می‌کردم و در عین حال به سختی تلاش می‌کردم درک کنم که بعد از ۲۰ سال این اتفاق دوباره تکرار می‌شود.«

 جنیفر گفت که اگرچه در زمان خواستگاری «زبانش بند آمده» بود، اما این راه او برای «بله» گفتن به درخواست ازدواج این بازیگر ۴۹ ساله بود.

او به یاد می‌آورد: «من به معنای واقعی کلمه زبانم بند آمده بود و او گفت: این یک بله است؟ و من گفتم بله البته که این یک بله است.»

ستاره فیلم «با من ازدواج کن» گفت اگرچه این خواستگاری خیلی شیک و رویایی نبوده، چون در شنبه شبی آرام در خانه انجام شده، اما عاشقانه‌ترین چیزی بود که او می‌توانست تصور کند: «من لبخندی به چه بزرگی روی لبم داشتم و اشک روی صورتم روان بود و احساس می‌کردم فوق‌العاده خوشحال و کاملم. اصلاً چیز تجملی نبود، اما عاشقانه‌ترین چیزی بود که می‌توانستم تصور کنم.

فقط یک شنبه‌شب آرام در خانه، دو نفر که قول می‌دهند همیشه کنار یکدیگر باشند. دو نفرِ خیلی خوش‌شانس که شانس دومی برای عشق حقیقی پیدا کردند.«

 لوپز همچنین در خبرنامه خود ویدیویی را گنجانده که در آن درباره حلقه نامزدی خود صحبت می‌کند. جنیفر اشاره کرد که بن حلقه‌ای با یک الماس سبز برای او گرفته، چون سبز «رنگ شانس» او است.

 جنیفر گفت: «او یک حلقه به من داد و گفت این یک الماس سبز است. [سبز] رنگ مورد علاقه من است، همچنین رنگ شانس من هم است. معلوم است که اکنون دیگر تا ابد این رنگ شانس من خواهد بود. وقتی کسی به شما فکر می‌کند و شما را دوست دارد و شما را می‌بیند معنا و ارزش بسیار زیادی دارد. این عالی‌ترین لحظه بود. احساس می‌کنم خیلی خوش‌شانسم. زیاد پیش نمی‌آید که شانس دومی برای عشق حقیقی پیدا کنید.»

این زوج ابتدا از سال ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۴ با یکدیگر رابطه داشتند و قرار بود در سال ۲۰۰۳ با هم ازدواج کنند، اما عروسی را لغو کردند. آن‌ها در آوریل سال گذشته دوباره با هم وارد رابطه شدند و به گفته لوپز، او از اینکه شانس دیگری با این ستاره سینما به دست آورده، سپاسگزار بوده است.

او در فوریه گذشته در مورد رابطه‌شان گفت: «اینکه حس بسیار متفاوتی نسب به سال‌های قبل دارد زیباست… وقتی کسی را پیدا می‌کنید و واقعاً، واقعاً او را دوست دارید و شانس دوباره‌ای برای آن پیدا می‌کنید… این یک چیز بسیار کمیاب، ارزشمند و زیبا است و ما قدر آن را می‌دانیم.»

لوپز و افلک هر دو از ازدواج قبلی خود فرزندانی دارند. لوپز دوقلوهایش امی و ماکسیمیلیان ۱۴ ساله را از همسر سابقش مارک آنتونی دارد و افلک دارای سه فرزند به نام‌های ویولت ۱۶ ساله، سرافینا ۱۳ ساله و ساموئل ۱۰ ساله از همسر سابق خود جنیفر گارنر است.

دیدگاهتان را بنویسید