به گزارش CNN فارسی، در شبی که ویل اسمیت، جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد را به خانه برد، یک اتفاق همه چیز را تحت‌شعاع قرار داد: درگیری وی با کریس راک که تقریبا همه را شوکه کرد.

اسکار نودوچهارم شاید برای همین لحظه ماندگار شود، جایی که شوخی کریس راک با همسر ویل اسمیت، واکنش باورنکردنی او را به همراه داشت. این استندآپ کمدین سرشناس، با اشاره به مدل موهای جیدا پینکت اسمیت، گفت منتظر دنباله‌ی فیلم «جی.آی. جین» است. جی‌.آی.جین با بازی «دمی مور»، در رابطه با دخترک سربازی بود که او هم موهایش را کوتاه کرده است.

به نظر می‌رسد که ویل اسمیت در لحظه‌ی اول، به این شوخی لبخند زد اما جیدا پینکت اسمیت از آن استقبال نکرد زیرا او موهایش را به دلیل بیماری کوتاه کرده است. لحظه‌ای بعد، اسمیت با جدیت از روی صندلی بلند شد، قدم‌زنان به سوی کریس راک رفت و سیلی محکمی را روانه‌ی صورت او کرد. سپس به جایش بازگشت و فریاد زد که «نام همسر مرا به زبان نیاور!».

راک که پس از این اتفاق شوکه شده بود، لحن طنز خود را حفظ کرد و گفت «ویل اسمیت به من یک سیلی محکم زد». او پس از آن هیچ واکنشی نشان نداد؛ سعی کرد شوخی‌ها را کنار بگذارد و نامزدهای بهترین فیلم‌های مستند را اعلام کند.

سیلی ویل اسمیت به مجری مراسم اسکار در پخش زنده

این مراسم در ادامه حتی دراماتیک‌تر هم شد، زیرا ویل اسمیت با چشمانی گریان، اولین جایزه‌ی اسکار کارنامه‌ی هنری‌اش را بدست آورد. او ضمن عذرخواهی، خود را با «شاه ریچارد» مقایسه کرد و به این نکته اشاره داشت که حاضر است برای خانواده‌اش هر کاری انجام دهد.

این اولین باری نیست که کریس راک با این زوج شوخی می‌کند، او در اسکار سال ۲۰۱۶ نیز جیدا پینکت اسمیت را مورد تمسخر قرار داده بود. در آن سال، پینکت اسمیت مراسم اسکار را به دلیل سفیدپوست بودن اکثر اعضای آکادمی بایکوت کرد و راک در این رابطه گفت که «تو اصلا دعوت نبودی».

اتفاق جنجالی مراسم اسکار امسال اما شاید در نهایت ساختگی باشد. به هر حال، سیلی ویل اسمیت به کریس راک، اسکار را یک‌بار دیگر در کانون توجه قرار داد و سروصدای زیادی به‌راه انداخت. همان‌طور که در ویدیوی بالا نیز دیده می‌شود و اشاره هم داشتیم، اسمیت در ابتدا به این شوخی می‌خندد و هیچ مشکلی با این قضیه ندارد!

پس از سیلی زدن هم، در چهره‌ی او می‌توانید یک لبخند کوچک را مشاهده کنید و آن جدیت موردانتظار به چشم نمی‌خورد. البته در ادامه، او در نهایت عصبانیت باورپذیری را به نمایش می‌گذارد اما حتی اگر به کسانی که اطراف اسمیت نشسته‌اند، نگاهی بیندازید، می‌بینید که آن‌ها هم ماجراها را چندان جدی نگرفته‌اند. در سوی دیگر، ویدیوی دیگری که منتشر شد، نشان می‌دهد که کریس راک در پشت صحنه بسیار ناراحت است، اشک می‌ریزد و از ویل اسمیت عذرخواهی می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید