به گزارش CNN فارسی ، در این برهه از زمان، رده های بالایی پولسازهای UFC دیگر مشخص شده اند. بعید است کسی از دیدن امثال کانر مک گرگور، ژرژ سن پی‌یر و چاک لیدل در بالای جدول رده بندی تعجب کند.
اما کمی پایین تر که برویم، ممکن است از دیدن برخی عزیزکرده های UFC تعجب کنیم. از بالای بالا که بخواهیم شروع کنیم باید به اسطوره و افسانه ی حقیقی UFC، جان جونز، بپردازیم. وقتی صحبت از ورزشی همچون ام ام ای (MMA) به میان می آید، این که چطور مبارز بتواند خودش را نشان بدهد و به بقیه معرفی کند، خیلی در به دست آوردن جایگاه اهمیت دارد. اما جان جونز حرف هایش را داخل قفس می زد.

تقریباً تمامی حاضران دنیای UFC جان جونز را بزرگ ترین قهرمان تاریخ در دسته ی نیمه سنگین وزن می دانند. و حالا او نیم نگاهی به عنوان فرانسیس انگانو دارد اما در اواخر نوامبر باید در دادگاهی در لاس وگاس به خاطر اتهام خشونت خانگی حضور پیدا کند. با این حال، جان جونز به تنهایی در صدر جدول قرار گرفته است.

کمی می آییم پایین. این یکی نسبتاً قابل پیش بینی است، نه؟ افسانه هایی مثل حبیب نورمحمدوف و ژوزه آلدو، نیک دیاز و دیمیتریوس جانسون در این رده به کانر مک گرگور، آندرسون سیلوا و ژرژ سن پی‌یر می پیوندند.

امثال کامارو عثمان، آماندا نونز و اسرائیل آدسانیا، آرام اما مطمئن دارند خودشان را بالا می کشند. در نگاه خود این مبارزان، آن ها در کنار بهترین ها در بالای جدول هستند اما باید برای مبارزانی که در گذشته آمدند، دیدند و غلبه کردند قصیده سرایی کنیم. ماکس هالووی، نِیت دیاز و استیپه میوچیچ در این گروه هستند.

دیدگاهتان را بنویسید