به گزارش CNN فارسی، روز گذشته شبکه اینترنتی TC Candler طبق روال هر ساله اش لیست ۱۰۰ نفره‌ای از زیباترین زنان سال منتشر کرد. و لیسا خواننده ۲۴ ساله گروه بلک‌ پینک را به عنوان زیباترین زن سال معرفی کرد.

در این لیست نام هنرمندان و چهره‌های مشهوری از کشور‌های مختلف وجود دارد که نام دو ایرانی نیز در این بین دیده می‌شود. کیمیا حسینی، بلاگر و مدل ایرانی در رتبه ۲۱ و گلشیفته فراهانی در رتبه ۶۳ این فهرست قرار گرفتند.
کاربران نسبت به این لیست واکنش‌های مختلفی نشان می‌دهند. عده‌ای عنوان می‌کنند این لیست کاملا مشکل دارد وقتی زیبارویان طبیعی‌ای مثل سلنا گومز، ناتالی پورتمن، مارگو رابی، حتی گلشیفته در اخر لیست قرار دارند و افراد عملی در جایگاه‌های اول، سوال پیش می‌آید که معیار‌های زیبایی‌شان بر چه اساسی است مگر بر اساس طبیعی و نچرال بودن چهره نیست؟!

بسیاری از کاربران هم با یکدیگر اختلاف نظر دارند جمعی عنوان می‌کنند گلشیفته لایق جایگاه آخر نیست چراکه زیبایی شرقی اصیل ایرانی را دارد و کاملا هم چهره طبیعی دارد اما کیمیا حسینی چهره طبیعی ندارد و زیباییش دستاورد عمل و فیلر‌هایی است که برای صورت انجام داده است و لایق رتبه ۲۱ نیست. برخی دیگر هم برعکس این را عنوان می‌کنند که گلشیفته زیبایی خاصی ندارد و کیمیا واقعا زیباست و هر دو لایق این رتبه هستند.

بسیاری از کاربران به نقد و انتقاد از کیمیا حسینی پرداختند و حتی کاربرانی هم ادعا می‌کنند خود شخص کیمیا حسینی به این سایت درخواست داده تا نامش به عنوان نامزد در این لیست باشد.‌ فارغ از هر گونه نظرات منفی و انتقادی عده‌ای به زیبایی نظراتشان را این‌گونه عنوان می‌کنند که در هر صورت باعث افتخار برای ایران است که دو بانوی زیبا نامشان در این لیست می‌درخشد و نباید به حاشیه درباره این دو بانو می‌پردازید وقتی کلیت ماجرا اینقدر پرافتخار است.

دیدگاهتان را بنویسید