به گزارش CNN فارسي ، در پی درخواست اشد مجازات (حبس ابد) برای حمید نوری جلاد دهه ۶۰ انقلاب اسلامی توسط دادستان دادگاه استکهلم ، رژیم از اجرای حکم قریب الوقوع اعدام احمد رضا جلالی محقق ایرانی-سوئدی خبر داد. جمهوری اسلامی حتی به این نیز بسنده نکرده و اقدام به دستگیری و گروگانگیری گردشگر سوئدی هنگام خروج از ایران نموده است.

ولی چرا این دادگاه برای جمهوری اسلامی از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد؟ آیا حیثیت رژیم در گرو نتیجه این دادگاه می باشد؟ همانطور که همیشه به آن اشاره شده در ایدئولوژی جمهوری اسلامی شخص مهم نیست. همانا که خود عوامل رژیم در طول دوره انقلاب به مرور اقدام به حذف مهره های کلیدی انقلاب نموده اند.

حال که رژیم اینطور سنگ این زالو را به سینه می زند در نوع خود نکته قابل توجهی است. هیچگاه جنایات وحشیانه رژیم  در دهه شصت را نمی توان فراموش کرد . در آن دوره  رژیم از هیچ تلاشی جهت کشتار و از بین بردن مخالفان خود دریغ نکرد. در حالی که تمامی بانیان و جلادان آن دوره تمامی پستهای کلیدی حال حاضر رژیم را در دست دارند.

دادگاه حمید نوری

رژیم خوب میداند که این دادگاه با محکومیت حمید نوری در سوئد به پایان نخواهد رسید و ادامه دار خواهد بود. در این راستا نام جلادان بیشتری که همین مسئولین تراز بالای مملکتی امروز می باشند به میان خواهد آمد. از اینرو تمامی تلاش خود را جهت جلوگیری از این حکم بعمل خواهند آورد. جمهوری اسلامی مانند همیشه جهت دسترسی به این هدف به کثیف ترین راه ممکن که همان گرونگیری است متوسل میگردد. قبلا نیز شاهد این عمل غیر انسانی و تروریستی رژیم جهت گرفتن امتیاز از دول مختلف بوده ایم.اعمال ضد بشری جمهوری اسلامی هیچگاه تمامی نخواهد داشت و جامعه بین الملل باید برای یکبار هم که شده قاطعانه با آن برخورد نماید.

ملت ایران مدت ۴۳ سال است که دربند و گروگان این رژیم فاسد می باشند. به امید ایرانی که صلح و دوستی جایگزین این ستیزه طلبی ها و خشونت ها گردد .

دیدگاهتان را بنویسید