به گزارش CNN فارسی «ولودیمیر زلنسکی» رئیس جمهور اوکراین یکشنبه این هفته از بازیگران «میلا کونیس» اوکراینی تبار و «اشتون کوچر» به خاطر جمع‌آوری ۳۵ میلیون دلار برای کشور جنگ‌زده قدردانی کرد. کوچر پیامی از زلینسکی را در صفحه توییترش بازنشر کرده که او و کونیس را در حال برقراری تماس ویدیویی با زلنسکی نشان می‌دهد.

زلنسکی می‌نویسد ستارگان «آن سریال دهه هفتادی» (That 70s Show) «اولین افرادی بودند که در غم ما شریک شدند» و اضافه می‌کند: «آن‌ها تاکنون [حدود] ۳۵ میلیون دلار برای کمک به پناه‌جویان جمع‌آوری کرده‌اند. از حمایتشان قدردانی می‌کنم. تحت تأثیر اراده‌شان قرار گرفتم. الهام‌بخش ملت بوده‌اند.»

رئیس جمهور اوکراین دوشنبه این هفته با انتشار بیانیه‌یا تأیید می‌کند که با کونیس و کوچر گفت‌وگو کرده است: «زوج ستاره‌ای که صمیمانه به ما، پیروزی ما و آینده ما باور داشتند. آن‌ها با جمع‌آوری کمک مالی به پناه‌جویان یاری رساندند و با هم حدود ۳۵ میلیون دلاری جمع‌آوری کرده‌اند. از جانب مردم و همه اوکراینی‌ها از آن‌ها قدردانی می‌کنم.»

کونیس و کوچر چند هفته قبل اعلام کردند که ۳ میلیون دلار به پناه‌جویان اوکراینی اهدا خواهند کرد. میلا در ابتدا می‌گوید: «من در سال ۱۹۸۳ در چرنیوتسی اوکراین به دنیا آمدم. در سال ۱۹۹۱ به آمریکا آمدم. به آمریکایی بودنم افتخار می‌کنم. قدردان همه چیزی که این کشور به من و خانواده‌ام بخشیده هستم. اما، امروز، بیش از هر زمان دیگری به اوکراینی بودنم افتخار می‌کنم.» کوچر اضافه می‌کند:‌ «و من بیش از همیشه به ازدواج با یک اوکراینی افتخار می‌کنم.»

دیدگاهتان را بنویسید